Forum Răspunsuri create

Page 1 of 2
  • Toma

    Administrator
    26 noiembrie 2022 la 9:36

    Salut Ionut,

    Hmm, trebuie sa se piarda datele undeva.

    Deci avem:
    1. Pret pe site.
    2. Pret in feed (XML).
    3. Pret in Merchant (si apoi campanii).

    Daca spuneti ca ati verificat si in feed-ul de produse (acel XML/spreadsheet) pretul e ok, atunci cel mai probabil nu este setat in Merchant sa se actualizeze datele.

    Vezi la sectiunea de Feeds din Merchant sa nu mai fie si unele feed-uri mai vechi si sa fie bifata optiunea de actualizare automata, cred ca prin Feed Rules era.

  • Toma

    Administrator
    23 noiembrie 2022 la 21:25

    Bună Iulia,

    Orice campanie are riscul de a ajunge la saturația audienței.

    Cu cât mai mare bugetul, cu atât mai rapid se va ajunge la aceasta. Deși, la bugete mici/audiențe mari, e posibil ca o campanie să poată rămâne activă luni sau chiar ani de zile înainte ca asta să se întâmple.

    Ca prim pas, cel mai bine e să urmărești la nivel de ad set frecvența. La campanii cu audiențe cold, dacă este peste 2-2.5 aș zice eu că ne apropiem de saturație (uită-te la date pe ultimele 30-60 de zile). Dacă ești sub (eg. 1, 1 și ceva) ești ok și nu trebuie să te îngrijorezi.

    Dacă devine o problemă, avem 2 opțiuni pt a elimina această problemă:
    – arătăm aceleași reclame la oameni noi (audiențe noi)
    – arătăm reclame noi către aceeași audiență (aveți deja)

    Cel mai simplu la tine e să dai duplicate la campanie (sau la ad set, dacă folosești ABO). Poți doar să dai duplicate sau ideal e ca noile reclame să fie Post ID de la cele vechi (ca să rămână dovada socială).

    Și pe plan secund poți să începi să pregătești și reclame noi.

    Sper că ajută,
    Toma

  • Toma

    Administrator
    17 noiembrie 2022 la 11:26

    Bună Ovidiu,

    Mă uit peste și revin detaliat.

    Ați făcut și partea de urmărire/măsurare din ultimele module?

    Sunt curios unde e blocajul – la trafic, conversii, monetizare etc.

  • Toma

    Administrator
    17 octombrie 2022 la 15:17

    Salutari, Sebastian si multumim pentru intrebare.

    Foarte faina tema de gandire.

    Ca sa ma asigur ca am inteles: ai un produs nou pe care vrei sa-l vinzi printr-o abordare de cold e-mailing.

    Strategia mea ar depinde de mai multi factori (pretul produsului, cum ai obtinut adresele de e-mail etc.)

    Daaar:

    Pentru un produs mai ieftin – aș merge pe varianta 3 de la tine, un e-mail mai detaliat, ca un landing page/sales letter.

    Pentru un produs mai scump – aș merge cu varianta 1, chiar și fără landing page, și chemare la acțiune să se audă cu mine să văd dacă îi pot ajuta (practic întâlnirea de calificare și conectare din procesul de vânzări consultative).

    Sunt curios si de parerea celorlalti.

  • Toma

    Administrator
    14 octombrie 2022 la 12:07

    Salut, sa verifici acum daca e ok.

  • Toma

    Administrator
    14 octombrie 2022 la 10:30

    Buna Marco,

    Imi pare rau sa aud de problemele acestea.

    Ne-au mai raportat unele persoane probleme, acum investigheaza echipa tehnica.

  • Toma

    Administrator
    10 octombrie 2022 la 15:33

    Salutari Mihai,

    Hmm, chiar ca ciudatenie.

    GA4 poate prelua acum date si de la Tagul de Google Analytics 3/UA, de aceea e posibil sa fi aparut date despre comenzi etc. Desi am impresia ca sunt modelate.

    Legat de partea de surse de comenzi, GA4 vine si cu propriile canale si modele de atribuire a conversiilor. Legat de canale, acel Cross network inseamna de obicei Performance Max/alte campanii integrate din G Ads (desi teoretic si FB poate sa fi influentat acolo, nu stiu daca e inclus sau nu, sunt destul de putine informatii pe tema asta recent).

    Ca model de atribuire, by default este Data Driven, care iarasi acorda importanta diferita/neclara fiecarei interactiuni pe care o au oamenii. Deci e posibil (si normal) sa difere sursele de conversii de Universal Analytics.

    Ce m-a surprins pe mine e faptul ca au cazut comenzile asa de rau, poate fiindca sunt canale/surse noi atribuite si acum recalculeaza/se recalibreaza campaniile de ads.

    Apropo, ca sa verificam sa nu se dubleze cumva conversiile, intra in Google Ads la campanii, de deasupra de tabel ai optiunea Segment si Alege Conversions – COnversion Action. Vei vedea conversiile aduse per campanie. Verifica sa nu fie de 2x Purchases (una din UA, una din GA4, nu cred ca stie sa le deduplice).

  • Toma

    Administrator
    10 octombrie 2022 la 15:15

    Buna Iulia,

    Ce as face eu ar fi sa iau intreg drumul clientului si sa vad ce se schimba in acele zile.

    Nu mai dau click oamenii pe reclame la fel? Sunt clickurile mai scumpe? Nu mai converteste site-ul?

    Cautam ce au in comun perioadele cu performanta 0.

    De obicei e un mix de ele, sau pur si simplu audienta nu mai e activa (eg. audiente B2B si weekendurile).

    Te va ajuta acest video pt analiza https://dev-edu.smarters.ro/cursuri/curs-secretele-promovarii-pe-facebook/lectii/actualizari-2/teme/cum-analizezi-rezultatele-campaniilor-de-facebook-ads-update/ (ai mai multi KPI explicati + cum ii interpretam).

    Si apoi, as merge si in Google Analytics si m-as uita la timp pe site, rata de conversie etc.

    Sa-mi spui daca mai ajuta.
    Toma

    Cum analizezi rezultatele campaniilor de Facebook Ads (Update)

  • Toma

    Administrator
    10 octombrie 2022 la 14:58

    Buna Dragos, si bun venit!

    Cel mai bine ar fi sa adresezi intrebari sub fiecare video/tema, ca sa aiba trainerii context.

    Daca ai o intrebare care nu se potriveste neaparat temei, o poti adresa aici pe forums.

  • Toma

    Administrator
    6 octombrie 2022 la 14:48

    Salut,

    Ai si un Target ROAS/Target CPA la campanie?

  • Toma

    Administrator
    6 octombrie 2022 la 14:47

    Salutari,

    Ar fi HubSpot, uite o discutie pe tema asta aici https://dev-edu.smarters.ro/forum/discutie/hubspot-subiect-email/

    Ar fi tools de “Merge Mail”, extensii/addons pe care le poti integra cu solutia de e-mail pe care o folosesti acum (gen Gmail, Thunderbird, Outlook).

    Si @Norbert recomanda & foloseste https://quickmail.io

    HubSpot + Subiect email?

  • Toma

    Administrator
    10 octombrie 2022 la 15:12

    Salut George, multumim de share.

    Am tot auzit de Midjourney, o sa testam.

  • Toma

    Administrator
    7 octombrie 2022 la 20:08

    Salutari,

    Da, musai sa facem un dictionar de marketing, cu totii avem nevoie.

    La ce ma refer eu acum e o setare la nivel de campanie de Google Ads. La Campaign Settings – Bidding ai optiunea de a alege o anumita rentabilitate sau cost per conversie. Google va incerca sa iti aduca rezultate la acele costuri/rentabilitati.

    Dar daca nu considera ca poate, nu va livra.

    Vezi daca gasesti asta https://monosnap.com/file/YH8Vm4pDPXOL8daJmeyN1BqvbSFANi si ce zice la tine.

  • Toma

    Administrator
    4 octombrie 2022 la 7:07

    Salut, Mihai.

    Mulțumim că ai revenit cu follow-up aici.

    Pare super funcția pe care ai folosit-o. E perfectă pt scopul tacticii pe care o folosești.

    Funcția de Workflow din HubSpot e mai mult pentru e-mails de marketing (din acelea unde se vede că e un șablon).

Page 1 of 2