Forum Răspunsuri create

  • SMARTERS Academy

    Administrator
    19 octombrie 2021 la 12:30

    Salutare!

    Cele două nu se exclud, ci dimpotrivă, colaborează. Astfel, evenimentele vor fi primite atât prin intermediul pixelului, cât și prin serverul site-ului, pentru a obține o monitorizare cât mai exactă a acestora.

    Poți vedea mai multe detalii despre setări și ce presupun schimbările recente (IOS 14) aici: https://smarters.ro/grow/promovarea-pe-facebook-si-ios-14/

  • SMARTERS Academy

    Administrator
    19 iunie 2021 la 12:52

    Hello – teoretic da, practic nu.

    Daca iti amintesti din materialul “La naiba am facut-o live” spuneam ca in momentul in care setam campania, Facebook alege o bucata din placinta care crede ca are cele mai mari sanse sa faca actiunea pe care ne-o dorim.

    De multe ori insa, nu o nimereste (de unde si campanii cu aceleasi setari care nu mai au rezultate).

    Oricum e o chestie temporara, in 3-4 zile deja putem opri ad set-urile care nu performeaza. Testeaza, la noi a functionat a naibii de bine.