Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Cum scalezi profitabil cheltuielile cu un produs care funcționează (Facebook)

  • Cum scalezi profitabil cheltuielile cu un produs care funcționează (Facebook)

    Posted by Toma on 14 iunie 2021 la 13:19

    Problemă: Faci o campanie/campanii pentru mai multe produse și unul dintre ele se vinde mai bine decât restul.

    De multe ori însă, când vrei să faci o campanie nouă, doar pentru acesta, nu va mai merge la fel de bine.

    Soluție:

    Sunt 2 de fapt.

    #1. Dacă ai un produs unde funcționează targetarea mai generală, fă 1 campanie cu 5 ad set-uri identice. Efectiv fă un ad set apoi dă duplicate de 4x. Dacă vrei să fii mai „șmecher” folosește același post ID în toate 5.

    De ce?

    Uneori aceste campanii nu funcționează pur și simplu pentru că am avut ghinion și când am pornit campania Facebook a ales o parte din audiența totală care nu cumpără.

    Făcând un A/A test creștem șansele să ajungem și la o parte din cei care vor cumpăra.

    Lasă campania 2-3 zile și apoi oprește ce nu funcționează.

    #2. Folosește audiențe asemănătoare după cei care au cumpărat produsul/din acea categorie.

    E posibil ca cei care cumpără un anumit produs să fie diferiți de cei care cumpără altele de la tine de pe site.

    Creează un Set în catalogul de Facebook cu produsul/produsele pe care vrei să le scalezi, apoi când mergi la Audiențe vei putea crea audiențe asemănătoare cu acestea.

    Aici se aplică regulile de bază, gen testează mai multe procente %, folosește excluderi ale procentelor mai mici din ad set-urile cu % mari (eg. excluzi 3% din ad set-ul cu 5%).

    Spor la vânzări, dacă ai întrebări lasă-le în comentarii.

    • Această discuție a fost modificată 3 ani, 10 luni ago de  Toma.
    SMARTERS Academy a răspuns 3 ani, 10 luni ago 3 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Stanciu

    Membru
    18 iunie 2021 la 17:04

    Bună! Dacă fac 5 ad set-uri identice, nu se concurează unul pe altul? Sau de fapt, oricum trebuie să se afișeze reclama de mai multe ori, până să se înscrie…(eu adun abonați). M-am mai gândit la o variantă…dacă aș împărți audiența pe orașe 🙂 am încercat, am grupat câte 2 orașe, dar a mers mai prost. Mersi!

    • SMARTERS Academy

      Administrator
      19 iunie 2021 la 12:52

      Hello – teoretic da, practic nu.

      Daca iti amintesti din materialul “La naiba am facut-o live” spuneam ca in momentul in care setam campania, Facebook alege o bucata din placinta care crede ca are cele mai mari sanse sa faca actiunea pe care ne-o dorim.

      De multe ori insa, nu o nimereste (de unde si campanii cu aceleasi setari care nu mai au rezultate).

      Oricum e o chestie temporara, in 3-4 zile deja putem opri ad set-urile care nu performeaza. Testeaza, la noi a functionat a naibii de bine.

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum