-
Cum scalezi profitabil cheltuielile cu un produs care funcționează (Facebook)
Problemă: Faci o campanie/campanii pentru mai multe produse și unul dintre ele se vinde mai bine decât restul.
De multe ori însă, când vrei să faci o campanie nouă, doar pentru acesta, nu va mai merge la fel de bine.
Soluție:
Sunt 2 de fapt.
#1. Dacă ai un produs unde funcționează targetarea mai generală, fă 1 campanie cu 5 ad set-uri identice. Efectiv fă un ad set apoi dă duplicate de 4x. Dacă vrei să fii mai „șmecher” folosește același post ID în toate 5.
De ce?
Uneori aceste campanii nu funcționează pur și simplu pentru că am avut ghinion și când am pornit campania Facebook a ales o parte din audiența totală care nu cumpără.
Făcând un A/A test creștem șansele să ajungem și la o parte din cei care vor cumpăra.
Lasă campania 2-3 zile și apoi oprește ce nu funcționează.
#2. Folosește audiențe asemănătoare după cei care au cumpărat produsul/din acea categorie.
E posibil ca cei care cumpără un anumit produs să fie diferiți de cei care cumpără altele de la tine de pe site.
Creează un Set în catalogul de Facebook cu produsul/produsele pe care vrei să le scalezi, apoi când mergi la Audiențe vei putea crea audiențe asemănătoare cu acestea.
Aici se aplică regulile de bază, gen testează mai multe procente %, folosește excluderi ale procentelor mai mici din ad set-urile cu % mari (eg. excluzi 3% din ad set-ul cu 5%).
Spor la vânzări, dacă ai întrebări lasă-le în comentarii.
-
Această discuție a fost modificată 3 ani, 10 luni ago de
Toma.
-
Această discuție a fost modificată 3 ani, 10 luni ago de