Ce vei învăța în acest curs:

  1. Procesul prin care identificăm blocajele (dar și oportunitățile) de creștere pentru orice client nou cu care lucrăm
  2. Care sunt cifrele și randamentele (benchmarks) pe care să le urmărești și pe care să încerci să le atingi cu campaniile tale
  3. Tipurile de campanii, strategii și funnel-uri pe care le folosim pentru principalele canale de marketing, și de ce funcționează.
  4. Care sunt pârghiile de creștere pe care poți „apăsa” pentru a crește vânzările și unde să-ți concentrezi eforturile de promovare, și pașii pe care trebuie să-i urmezi
  5. Ce platforme să folosești, și cum s-o faci corect, chiar și cu buget limitat
  6. Cum arată structura conturilor de Facebook Ads și ce tipuri de campanii folosim
  7. Care sunt cele 2 campanii de Google Ads care aduc 80% din vânzări
  8. Canalul de care magazinele online mari profită dar pe care cele mici îl ignoră (și care e cel mai profitabil dintre toate)Și multe alte aspecte strategice de care ar trebui să ții cont.

Despre Instructor

+263 înscriși
Neînscris
Acest curs este în prezent închisExclus din abonament

Cursul include

  • 2 Lecții
  • 11 Teme