Ce vei învăța în acest curs:
- Procesul prin care identificăm blocajele (dar și oportunitățile) de creștere pentru orice client nou cu care lucrăm
- Care sunt cifrele și randamentele (benchmarks) pe care să le urmărești și pe care să încerci să le atingi cu campaniile tale
- Tipurile de campanii, strategii și funnel-uri pe care le folosim pentru principalele canale de marketing, și de ce funcționează.
- Care sunt pârghiile de creștere pe care poți „apăsa” pentru a crește vânzările și unde să-ți concentrezi eforturile de promovare, și pașii pe care trebuie să-i urmezi
- Ce platforme să folosești, și cum s-o faci corect, chiar și cu buget limitat
- Cum arată structura conturilor de Facebook Ads și ce tipuri de campanii folosim
- Care sunt cele 2 campanii de Google Ads care aduc 80% din vânzări
- Canalul de care magazinele online mari profită dar pe care cele mici îl ignoră (și care e cel mai profitabil dintre toate)Și multe alte aspecte strategice de care ar trebui să ții cont.
Curs Content
Lecții Provocare
Arhivă: Ediția tip seminar (fără provocare)
Despre Instructor

Autentificare
Accessing this curs requires a login. Please enter your credentials below!