Salutare, și bine ai venit la un nou material SMARTERS.
Sunt nerăbdător să începem, însă înainte de asta, trebuie să te avertizez de câteva lucruri:
Cele 6 Pârghii Ale Ofertelor Puternice poate fi un sistem incredibil de vânzări, dacă este folosit strategic.
Când combini cele 6 pârghii, poți obține zeci de posibile oferte pentru produsele și serviciile tale.
Însă cheia succesului nu este să lansezi o ofertă diferită în fiecare săptămână…
Secretul este găsești ofertele potrivite care funcționează bine pentru tipul tău de afacere, și să continui să le faci pe termen lung.
A face rost de clienți și de vânzări este mult mai greu decât a face rost de stoc de produse. Așa că vânzările și clienții sunt prioritatea ta #1, nu stocul.
Așadar, poate că la început vei decide să folosești anumite oferte în funcție de stocul de produse, dar, pe termen lung, această decizie trebuie luată în funcție de piață.
Când creezi o ofertă folosind cele 6 pârghii, trebuie să-ți pui întâi întrebarea:
Ce aș putea oferi clienților mei astfel încât oferta să fie absolut irezistibilă pentru ei?
Un sfat important aici: există lucruri mai importante pentru oameni decât reducerile. Clienții sunt dispuși să plătească pentru produse și servicii care le sunt de folos, și pe care le percep ca fiind valoroase.
Așadar, uneori, cea mai irezistibilă oferta nu este cea cu discount 100%. Ci o combinație de produse + pârghiile de mai jos, gândită bine în funcție de nevoile și așteptările lor.
Iar asta, bineînțeles, ne duce înapoi către subiectul nostru favorit: cunoașterea clientului.
Studiază cele 6 pârghii acum, dar înainte de a le aplica, asigură-te că ai parcurs și Hackbook-ul „Cum identifici profilele clienților ideali”, inclus în contul tău de Marketing Hackers PRO sau disponibil ca material individual.
Dacă ai deja un profil al clientului, atunci te felicit (deși n-ar strica să mai arunci din nou o privire).
Iar dacă nu ai făcut niciodată un profil al clientului, atunci acest pas te va ajuta să descoperi informații cheie despre clienții tăi, pe care să le folosești strategic împreuna cu ceea ce știi deja pentru a crea oferte care vând, și vând, și tot vând.
Și încă o chestie: cele 6 pârghii te pot ajuta să generezi vânzări rapid, dar ele sunt gândite în principal să te ajute să maximizezi valoarea fiecărui client pe termen lung. A folosi cele 6 pârghii strategic înseamnă să gândești pe termen lung.
Curs Content
Despre Instructor
