Bună Iulia,
Orice campanie are riscul de a ajunge la saturația audienței.
Cu cât mai mare bugetul, cu atât mai rapid se va ajunge la aceasta. Deși, la bugete mici/audiențe mari, e posibil ca o campanie să poată rămâne activă luni sau chiar ani de zile înainte ca asta să se întâmple.
Ca prim pas, cel mai bine e să urmărești la nivel de ad set frecvența. La campanii cu audiențe cold, dacă este peste 2-2.5 aș zice eu că ne apropiem de saturație (uită-te la date pe ultimele 30-60 de zile). Dacă ești sub (eg. 1, 1 și ceva) ești ok și nu trebuie să te îngrijorezi.
Dacă devine o problemă, avem 2 opțiuni pt a elimina această problemă:
– arătăm aceleași reclame la oameni noi (audiențe noi)
– arătăm reclame noi către aceeași audiență (aveți deja)
Cel mai simplu la tine e să dai duplicate la campanie (sau la ad set, dacă folosești ABO). Poți doar să dai duplicate sau ideal e ca noile reclame să fie Post ID de la cele vechi (ca să rămână dovada socială).
Și pe plan secund poți să începi să pregătești și reclame noi.
Sper că ajută,
Toma