Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Noutăți post iOS 14

  • Noutăți post iOS 14

    Posted by Toma on 17 iunie 2021 la 11:11

    Salutări dragilor,

    Am pus mâna pe un fișier primit de advertiserii mari pe FB la de reprezentați/account manageri.

    Câteva chestii interesante:

    • Dacă modifici evenimentele din AEM (Aggregate Event Measurement) acestea nu vor mai da peste cap/opri campaniile timp de 72h;
    • Atribuirea conversiilor de 7 zile după click va include și date modelate (eg. dacă Fb crede că persoanele au cumpărat, chiar dacă au blocat accesul la măsurare). Momentan doar optimizarea de 1 zi după click face asta. Schimbarea va avea loc din 30 iunie.
    • Posibilitatea de a optimiza campanii și pentru alte evenimente decât cele 8 alese ca prioritare;

    Aici e documentul oficial.

    • Această discuție a fost modificată 2 ani, 6 luni ago de  Toma.
    Toma a răspuns 3 ani, 10 luni ago 1 Membru · 0 Răspunsuri
  • 0 Răspunsuri

Sorry, there were no replies found.

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum